Berpaling
Posted on Sunday, April 8, 2012, ϟ 1 comments

Aku berpaling bukan sebab benci
Aku berpaling bukan sebab muak
Aku berpaling bukan sebab menyampah
Aku berpaling bukan sebab tak rindu
Aku berpaling bukan sebab lansung tiada perasaan
Aku berpaling bukan sebab tiada rasa
Aku berpaling sebab aku takut
Aku berpaling sebab aku agak tak kuat
Aku berpaling sebab aku peduli
Aku berpaling sebab aku sedar dia bukan manusia biasa yang pernah aku ada dalam hidup
Tuhan tu maha adil dan maha mengetahui.terima kasih Allah.betul cakap orang kemungkinan tu ada di mana saja.if bukan hari nie mungkin berlaku pada hari hari seterusnya.walaupun DIA beri dalam situasi yang cuma seketika tetap bersyukur kerana kita masih diberi peluang.patut gembira atau tidak tanya pada hati.beri respon yang sejujurnya.peluang sentiasa ada.cuma terletak atas diri kita bagaimana ingin menggapainya.selagi diberi nafas selagi itu kita berusaha untuk bangkit menjadi manusia yang tegar dengan kejatuhan untuk hari hari seterusnya insyaallah..

Zaney: Sejujurnya aku gembira.gembira kerana tuhan masih beri aku peluang.walaupun tak lama tapi tetap bersyukur.masing-masing punya hidup sendiri yang perlu diperjuangkan.semoga sama-sama gembira mengukir corak hidup sendiri.ada jodoh jumpa lagi :)

Kotak Kehidupan

About|Post|Follow


Shazney Rahman



Last Entries

Copyright© 2011 : Hafiz Zulkafly. All Right Reserved.