Acting like moron :D
Posted on Wednesday, February 1, 2012, ϟ 0 comments

Aku suka berlakon.sangat2 suka.aku suka berlakon buat macam bodoh dan tak taw apa.suka bila tengok orang main dengan kata2 sendiri n aku akan senyum sampai Nampak gigi.aku kadang2 suka jugak diperbodohkan dalam sedar,biar diri kena perbodoh macam2.bertambah bahagia bila dapat tengok orang ramai bertepuk tangan atas kebodohan kita. percaya la kita akan dapat nikmat bila dapat taw yang sebenarnya orang yang memperbodohkan kita lagi bodoh dari yang disangka.haih kenapa aku cakap semua pasal bodoh ja nie hihi.

Ok la stop sat pasal bodoh.manusia kadang2 suka sangat bela masalah sendiri even dia tak lari dari masalah tapi suka sangat bergelumang dengan masalah.paling teruk kadang2 masalah tu bunuh diri dia dalam diam.sebab masalah jugak manusia boleh jadi penipu.tak pa la penipu yang tu orang panggil tipu untuk kebaikan tu.depend atas orang jugak semua tu.

Hidup,,hidup,,kenapa la kadang2 manusia susah sangat nak berterus terang.benda kecik boleh ja pejam mata tapi kalau melibatkan perasaan nie kenapa mesti hide semua.aku tak boleh cakap orang yang tak berterus terang tu loser.aku sendiri agak bermasalah bila kena berdepan dengan situasi berterus terang.aku marah,aku geram tak kan pernah berterus terang sebab apa.semuanya aku buat melalui perbuatan.kejam tak kejam.lain manusia lain perangai.tak pa la sekarang kita Cuma tunggu dan lihat,bak kata Fynn Jamal “betapa indahnya bila hari kebenaran terbongkar” J

Kotak Kehidupan

About|Post|Follow


Shazney Rahman



Last Entries

Copyright© 2011 : Hafiz Zulkafly. All Right Reserved.