Kelebihan dan kekurangan
Posted on Saturday, February 4, 2012, ϟ 0 comments

Semua benda dalam hidup mesti wujud kadang kadang.memang aku suka guna istilah kadang kadang sebab aku manusia tak semua benda aku buat salah dan tak semua benda aku buat betul.that why istilah kadang kadang paling tepat untuk guna dalam situasi.baik aku mesti ada buruk aku jugak.kadang kadang orang lain susah nak terima kelemahan diri seseoarang.aku suka membela kelemahan baru lengkap bila aku cakap "hai saya pun manusia macam anda".sometime kepala penuh dengan hal dunia yang tak pernah sudah.masalah,masalah,masalah,masalah,masalah (hantuk kepala kat dinding).sebab masalah kadang kadang aku jadi gila,sakai bercakap macam budak tak sekolah.tu kelemahan aku.tengah kusyuk hayati dunia bermasalah la tu haha.tapi sayang sesetengah orang cuma mampu cakap sayang di mulut.cuma mampu cakap terima aku seadanya di mulut.tapi kadang kadang hati susah nak terima kelemahan aku kan.macam mana teruk sekali pun peribadi aku luar ataupun dalam aku tak pernah lalai dengan satu benda.perasaan?isu perasaan memang dah jadi keutamaan even kadang kadang aku tersasar sampai lukakan hati orang tapi percayalah cuma makan masa yang singkat.menyesal pulak yang akan datang lepas tu.betul cakap orang kan terlajak perahu boleh diundur terlajak kata buruk padahnya.situasi aku tak boleh nak disamakan dengan pepatah tu sebab aku tak pernah terlajak kata macam yang dimaksudkan.lumrah hidup kan setiap manusia akan nampak kelemahan manusia lain sampai buta nak nampak salah sendiri.untuk sapa sapa ja yang pernah alami situasi macam nie.percayalah tanpa sedar anda telah dimaafkan dalam diam.dimaafkan untuk kesalahan apa?cuba fikir sendiri :)

Kotak Kehidupan

About|Post|Follow


Shazney Rahman



Last Entries

Copyright© 2011 : Hafiz Zulkafly. All Right Reserved.